”… i gdy już poznasz smak lotu, będziesz chodzić po Ziemi ze wzrokiem skierowanym w niebo, gdzie byleś, dokąd tęsknisz i pragniesz wrócić..”

Leonardo da Vinci

Po prezentacji regulara

Posted on 01:07 by Wojtek

Godz: 15:30  Jesteśmy już po prezentacji Regulara

Było zdecydowanie lepiej niż w zeszłym roku. Dopracowaliśmy z Krzychem obie prezentacje na tyle, że aż o mało zabrakło mi czasu aby powiedzieć wszystko co chciałem na temat projektowania i budowania modelu.
Jak komisja się ustosunkuje do mojego monologu ? - nie wiem ;) Osobiście jestem zadowolony.
Jedno jest pewne - wyrobiłem się z włożeniem payloadu w 1 minutę, wyrobiłęm się z wyjęciem payloadu w 1min i zmieściłęm się w prezentacji 10 min. Do tego zagadaliśmy komisję aby zadała nam pytanie jak lata - nie wyrobiłem się z pokazaniem filmu, dzięki czemu w sumie spełniliśmy wszystkie punkty wymagane przez regulamin aby dostać dodatkowe 10pkt o ile model został oblatany.

Krzysiek przygotowuje się właśnie do swojej prezentacji ! ;) Trzymajmy za niego kciuki !!

 Przed wejściem do paszczy lwa

 Przygotowanie do prezentacji :
 I powrót z tarczą ;)





0 komentarze:

Prześlij komentarz